Monday, August 19, 2013

It's up to you ,

Hi blogger. hmm sekarang kan asik gaduh je dgn die. tah la kdang aku dh penat . ade perasaan cmburu salah, perasaan curiga salah,merajuk skit salah , bergurau kasar skit salah . semua salah . ape buat pon semua salah . kalau buat kena bls balik sakit plak tuh. balasan aku gak ganas dgn die. tapi tuh dri aku kan. nk buat mcm mne . Hmm laki yg aku kenal semua mcm tuh. serius dh ta tahu nk buat ape. aku ase nk brubah la. buat ta tahu je takyh pkir, sakit pn tanggung la sndry . Takyah nk susa kn org tuk pjuk aku kan. yela pmpuan dlm dunia ni kan selfish, ngade2, asek nk mrajuk je, itu semua buat laki bosan kan. Then lame2 kena tinggal . dh masa aku standby kena tinggal kot kan :') sama mcm dlu, prepare bobo untuk kecewe lagi n terluka lagi :D yeayyy. haha merepek repek !!!! penat la asik gaduh je. okay la mai sni aku beza kan pagai die yg dlu .

YANG DULU.
.dia manja sgt
.dia selalu buat aku gelak
.die romantik gila
.die baik sgtsgt, die ta pena kasar dgn aku
.die alwys ckp iloveyou tak kira la kat mne2 pon
.die ta pena mara aku
.die selalu manje kan aku
.die tak pena marah2
.dia ta pena naik suara
.dia carring sgt2


YANG SEKARANG
.caring die dh semakin kurang
.baran die dh tahap mendadak
.die selalu marah
.buat skit dia mara
.die dh ta selalu pjuk kalau marah
.kalau aku sakit bru la nmpk die carring
.die buat pe yg aku ta suka
.bnci kalau tgk mke die marah
.ckp skit de je tak kena
.dia suke mlenting
.die ego
.muka die da ta nmpk ceria mcm dlu

Ape yang aku rasa je, kalau die tahu ke ta tahu kan die pnye hal la. aku ckp kena marah . aku tegur kena marah . so better aku diam n terus kan mnulis mcm ni, takde org nk marah akuu :')