Monday, August 5, 2013

Jumpa Si Lelaki Manis :)

Hai Hoi Hei , huh cantik tak blog gua. simple kan . dlu pnye gua dh buang. So skrg saje buat yg baru . heee. blog ni bile kebosanan je saya updates. weee :D
Huh tajuk atas tuh jumpa si lelaki manis kan. Ini diaaa datang dari Shah Alam. org nya kecik je. muka jambu . hidung besar skit. mlut comey, pendek :P hehee, rambut mcm2 style dia ada. Haha. itu la boyfriend saya .
Haziq Amir Hamzah ♥

Yeah act dah 8 bulan bru skrg nk cite kan . sorry laa . saje je buat blog ni .hee suka suka kata nya.
so far dlm 8 bulan ni okay laa. ade jugak la gaduh2 tuh. dh bahgia sgt kan saje crik gaduh :P weeekkk .
huh saya pgil die "bbiy" . weeee, aku cuma ada die sorg je la buat mse skrg ni . takde org lain lagi , kalau de nnti kite bg tahu. haha. (gurau) . Dengan die okay , die baik, romantik, manja, gedik .Tapi satu je la biasala lelaki kan perangai baran tuh msty ada. Haih kan . maklum la saya ni ego tinggi. susa skit kan . Tapi alhamdulilah die selalu berjaya buat saya okay . Tahan nun pagai bodoh aku ni. nak buat mcm ne dh dilahir kan terus mcm ni, redha je laa ye sayang . Tarikh kaple kiteorg 03/01/2013 , awal lagi kan .bru msuk 8 bulan . bukan semingu tao . 8 BULAN ! hehehe . sumpa 8 bulan ! krik krik . persamaan antara aku dgn die, act bnyk tao. Sometime je la sama, sometime tak . sbb dri masing2 kan. Tapi die so far faham aku, ape aku nk semua la die bg . mcm die selalu kata "ANYTHING FOR YOU BABY" tuh je la ayat die. yee bbiy anything for u too gemok! heee, dh la pendek buncit. haha cite2 pasal die tgk dh rindu . dia tidur lagi ni . kejap lagy la call . okay nnti kite sambung lagi okay. bye ~


HAPPY MONTHSARY SAYANG  8 MONTHS