Monday, August 26, 2013

Sayang

Hello,

Today monday and so so bored ! grr ngee hari isnin kan biasalah . kalau jumaat mcm seronok skit kan sbb nak cuti. hehehe hari ni nak cite pe ye. sebenarnya aku berdebar nk tunggu 13/09 ni . birthday dia kan. mcm2 aku dh plan. hope laa sgt jadi sbb itu je peluang aku nk bukti kan aku sayang diee sgtsgt ! sumpa aku dh syg die sgtsgt. even 8 bulan tuh mcm skejap je rasa kan tapi alhamdulilah still bertahan lagi .and takde sape pn pena buat hal lagi. syukur sangat . Tuhan bagi aku pengganti yang boleh buat aku bahagia :")
aku sanggup buatpe saje tuk dia. tapi en aku buntu la nk bg pe kat dia. mcm dh takde idea nk bg hadiah pe jew. Hmm itu kena pkir kan dr skrg la nmpknya. okay nk buat kerja later we talk talk okay .
mau share something skit :)


yeayy meet my MAN <3