Thursday, February 20, 2014

Long time no see

Haa ni nama nya bila lme sgt tak updates. last updates pn mase nk dekat birthday si dia.
skrg da 2014 kimak. haha haloo blog lama ta gedik kat sni. sorry la nk blog kat tab mcm bahalol je. pening gak aku nk buat. okay aku bnyk bnde nk story takpe la aku pendek kan cerita okay :)
So far dengan haziq skrg alhamdulilah sgt2 aku bhgia. dh setahun lebih. ikut kan hty mcm ta yakin bole setahun tapi tuhan tuh maha adil kan. insy until jannah. insyaallah kalau takde pape halangan. skrg kena kuat. mcm2 bnde nk kena de duit semua la pe laa. hidup kann. lagi2 dgn hdup aku tgh susa ni. kesian haziq die la jdy beban aku. aku tension die kena marah aku de prob die la mdgr nya. tq so much sayang. bnyk sgt awk bersabar dgn saya smpi kan saya marah ke pe ke awk still trima saya. maaf kan saya awk kalau saya ni bnyk sgt kekurangan nyaaa. heee i love you so muchh okay ! haaa dh jgn nk feeling2 mcm bnde nk habaq maii . okay lets gooooo ~~~~



Kiteorg dh lulus kursus kawin. lalalalalalala
ikut kan dh boleh kawin dh hmmmtakpe umur masih muda lagi kann :)
insyallah ade jodoh okay :* 
                                             

Ini muka kiteorg yg semakin mengemok. ni la hasilnya hry2 jmpe, hry2 makan.
hahaha ya allah terima kasih di atas pemberian mu kepadaku.
(kekasih hati)
                 

Class kan aku pgg monopad lagii. haa skrg zaman dh maju.
takyah pgg lagi dh skrg pgg besi je. hehe
Pic bru sabtu lepaking with love n familia :)
Kebahagiaan semua dtg dr hty yg ikhlas. saya ikhlas mencintaimu sayang .
                                       

**haa tuh je la dari aku. Ni akibat lme sgt ta updtes. insy blog kalau aku rajin aku masuk okay. sbb aku tgh slow gne pkai fone aku. harap je besar tapi hampeh lembapp. heee okay aaa aku kt offce lme sgt dok buat kau nii . next time kite marii snii yeayy. muahhhhh xoxoxoxo BOBO xxoxoxox