Tuesday, February 25, 2014

Morning

Hari ni hari selasa. hikhokkk . haha hmmm ttbe plak hmm kan. tah la aku mcm jdy pelupa jap. malam tadi aku angkt cll haziq ke tak eh ? sbb ta ingt dh tido mampos. 40 miscall kimak. hahaha ta bnyk ke tuhh namanya. padan mke dia. crik nahas sape suh. Suka ganas2 dgn aku sape suruh. Bila org buat die marah. bila die buat kite tahu takleh trime,. mcm tuh la aku. haaa kiteorg ni dh lme sgt ta buat hal ttbe buat hal. geram je aku dgn die mlm semlm, aku mls nk ckp aku tido kat sbelah. lepas tuh ade je org pgg tgn aku time tido tuh yg tersedar tuh. Malas nk ckp dgn die mlm tadii. Aku ni nak merajuk la kononnya. Tapi bila tgk pagi tdy de miscall bnyk aku plak yg ase serba salah. Aku ni bukan kejam sgt pn nak marah lme2 nnti rindu. Die je la yang aku ada buat masa skrg nii. sobsob . Haih takpe la blog sekali kala mengalah tak kn tak boleh kan. Nanti dh duduk 1 rumah lagy la kena bnyk megalah. Takpela demi org tersayang kan. Just ikut kan je la :)) I LOVE YOU HAZIQ AMIR HAMZAH 

Aku nak cite la pasal kawan2 aku ni. Tapi aku mls la. tapi en disbb kan blog ni aku sorg je tgk. Bole la kot. skrg kawan2 semua mcm dh rengang. Tah la. taktahu nk ckp pe ta berani nk bukak mlut. Setiap org de masalah masing2 kan. Tapi tuh la kalau semua ta pkir kawan ta nk ckp maslah semua mana la kite tahu. Tak pasal2 semua tarik muka la. ckp belakang la. ckp aku ni reporter bagai semua. Ada yang membatu api laa.
Semua tak pkir. Korg semua budak lme ke nak jugde org mcm2. Klau ase diri tuh perfect aku bole trime kalau korg nk jugde org tapi klau diri sndry pn ta terurus tak leh jdy atititude sndry jgn la jugde org. Kau tak dpt ape pon. Mybe korg rasa korg dh lmekan dlm family ni pkir lah org yg lagy lama okayy. :)



Sorry aa kalau ter updates pic ni. Mmg dh lme sabar. Tapi hnye mampu diam. Taknk porak kan lagi. kalau ase kite semua tekleh jdy family just cakap. thats all
k blog malas nk berpanjang lebar dh. tq xoxoxo BOBO xoxoxox